Monday, February 1, 2010

Kisah Malam Pertama

Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada Seorang sahabatnya, Mohd. Jamil.

"Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Amat. "Kebiasaan yang sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" si Mohd. Jamil ingin tahu.

"Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan perempuan?."

"Ha'ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas berkahwin?"

"Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam."

"Ye ke? Apa yang kau dah buat?"

"Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan
hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku."

"Wah, gila kau??!" Mohd. Jamil terperanjat.

"Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana.." jawab Amat dengan muka mencuka.

"Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?"
"Itulah masalahnya,"

Amat menjawab.

"Dalam keadaan separuh sedar dia menjawab, 'Terima Kasih Bang, datang lagi ya'...!"


Salah Pengertian di Malam Pertama

Si Rahmat baru saja kawin dengan Siti. Tapi pada malam pertama mereka tidak terus berhubungan intim, karena mereka letih tolong kemas dapur/kemah dll. Pada malam harinya mereka makan burger MacDonald bersama di dalam bilik. Emak Rahmat pasang telinga dari balik pintu dan mendengar suara...

Siti : "Bang, dah dipicit picit tak keluar-keluar." (Sambil memicit sos MacDonald.)

Rahmat : "Memanglah dah lubangnya kecik!"

Siti : "Dahtu nak buat macam mana? Saya potong jelah hujungnya!"

Emak Rahmat terus panik, terus buka pintu bilik dan berteriak,

"Jangan!!! Jangan gunting anu anak aku!".

Rahmat & Siti : **#@##^%&??!!!


Drama Malam Pertama

Sepasang pengantin, Ali dan Siti, akan melalui malam pertamanya. Setelah acara buka hadiah selesai, sepasang pengantin ini masuk bilik.

Di bilik ada lagi hadiah dari kawan kawan mereka. Satu persatu kotak hadiah di buka,
mendadak Siti tertawa happy. Apa pasal? Rupanya ada sepasang kasut untuk dia... dia nak cuba pakai, ternyata kasut tu sempit. dia terus memaksa, namun sia-sia. Ali yang melihat terus bertanya:

Ali : "Kenapa, terlalu sempit?"

Siti : "Iya bang, sakit ni..."

Ali : "Saya masukkan perlahan-lahan ya?"

Siti : "Baik bang, tapi jangan kuat kuat ya?"

Suaminya membantu memakaikan kasut sempit itu di kaki isterinya dengan sedikit memaksa.

Siti : "Bang, sakit bang... anunya terlalu sempit..."

Ali : "Tahan sikit, saya cuba lagi ya?"

Tanpa mereka sedari, orang tua mempelai perempuan, Mak Minah, pasang telinga di balik pintu kamar pengantin... rupanya ibu mempelai perempuan dah fikir lain... dia tidak tahan mendengar anak perempuanya yang mengalami kesulitan malam pertama, jadi sebagai ibu terpaksalah dia bagi sokongan dari balik pintu.

Mak Minah: "Kenapa nak, susah masuknya?"

Siti : "Iya maaak..."

Ali : "Kecik sangat barangnya..."

Mak Minah : "Coba sapu dengan air liur..."

Ali : "Ok saya coba mak."

Sitii : "Cepatlah bang, sapu dengan air liur..."

Dengan tergesa-gesa pengantin lelaki menyapu seluruh permukaan kaki isterinya dengan air liur.

Ali: " Cuba masuk lagi ya sayang???"

Siti : "Iya bang..."

Setelah dimasukkan kaki yang disapu liur tadi ternyata dengan mudah masuk.

Ali : "Nah... masuk pun???"

Sitii : "Iya... tapi..."

Ali: "Kenapa, masih sakit ke?"

Siti : "Iya, tapi taklah sakit macam tadi."

Mak Minah: " Kan dah boleh masuk kan ?

Sekarang tinggal kena goyang je."

Sambil tersenyum dan dalam hatinya berkata budak budak sekarang benda benda macam tu pun tak tahu ?


Malam Pertama Ibarat Penjahat dan Penjara

Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata,

"Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang seks. Boleh abang menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?"

"Seks itu senang je., kita ni macam penjara, yang engkau punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya. Di penjara, penjahat harus dimasukkan
ke dalam sel," terang pengantin lelaki.

Lalu mereka pun mulai bercumbu mengarungi lautan asmara. Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata,

"Bang, penjahatnya terlepas."

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan 'penjahatnya'. Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan. Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.

Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata,

"Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup."



Jangan ambik hati yer, jika ada sesiapa yg tersinggung dengan cerita2 diatas, just untuk hiburan semata mata

No comments:

Post a Comment